Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ψήφισμα ενάντια στην εγκατάσταση διοδίων στο δρόμο Σχηματάρι - Χαλκίδα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χαλκιδέων στην τελευταία συνεδρίασή του ενέκρινε κατά πλειοψηφία το παρακάτω ψήφισμα :
Η εγκατάσταση αμφίπλευρου μετωπικού σταθμού διοδίων στο κλειστό αυτοκινητόδρομο Σχηματάρι- Χαλκίδα συναντά διαχρονικά πλέον την απόλυτη αντίθεση του Δήμου Χαλκιδέων καθώς και των κατοίκων και των φορέων της πόλης.
Ο νέος οδικός άξονας Σχηματάρι - Χαλκίδα έχει κατασκευαστεί με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους ως δημόσιο έργο και η συμπερίληψή του στην σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή της Ιονίας Οδού είναι άδικη και καταχρηστική. Ο Δήμος Χαλκιδέων απαιτεί την τροποποίηση της σύμβασης και την εξαίρεση του οδικού άξονα Σχηματάρι- Χαλκίδα από την εν λόγω σύμβαση παραχώρησης.
Η τοπική οικονομία της πόλης υπόκειται ήδη στις ολέθριες συνέπειες της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης. Η αύξηση του κόστους πρόσβασης στην Χαλκίδα με την τοποθέτηση των διοδίων θα πλήξει την ήδη δοκιμαζόμενη τοπική οικονομία.
Είναι απαξιωτικό για τους πολίτες της Χαλκίδας και της Εύβοιας, για τους άνεργους, για την φτωχοποιημένη από την κρίση ευβοϊκή κοινωνία, να υποχρεούνται να καταβάλουν το τίμημα των διοδίων για την κατασκευή ενός άλλου δρόμου στην Δυτική Ελλάδα την ίδια στιγμή που υποχρεώνονται να κινούνται στο φονικό οδικό δίκτυο της Εύβοιας, στο χειρότερο οδικό δίκτυο της χώρας.
Τέλος, ακόμη και εάν δεν συνέτρεχαν οι παραπάνω λόγοι, η τοποθέτηση των διοδίων καθίσταται αδικαιολόγητη και παράνομη διότι δεν έχει εξασφαλιστεί η κατασκευή και λειτουργία ασφαλούς παράπλευρου οδικού δικτύου δηλαδή δεν υπάρχει η κρίσιμη προϋπόθεση για την λειτουργία διοδίων στο κλειστό αυτοκινητόδρομο Σχηματάρι- Χαλκίδα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χαλκιδέων
• ΕΠΙΜΕΝΕΙ στην άρνησή του να δεχτεί την τοποθέτηση και λειτουργία διοδίων στο κλειστό αυτοκινητόδρομο Σχηματάρι -Χαλκίδα.
•  ΚΑΛΕΙ την Κυβέρνηση να προβεί άμεσα στην αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης για την Ιονία Οδό και να αφαιρέσει τον οδικό άξονα Σχηματάρι – Χαλκίδα από αυτήν.
• ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ για μία ακόμη φορά να εμποδίσει στην πράξη την κατασκευή του νέου Σταθμού Διοδίων στον κλειστό αυτοκινητόδρομο Σχηματάρι – Χαλκίδας.
• ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΕΙ τον Δήμαρχο να προβεί στις δέουσες ενέργειες σε πολιτικό και επιχειρησιακό επίπεδο, κινητοποιώντας τα μέσα του Δήμου, έτσι ώστε να αποτραπεί στην πράξη η τοποθέτηση των διοδίων.
• ΚΑΛΕΙ τους συλλογικούς φορείς της πόλης και κάθε δημότη να συμπαραταχθεί αγωνιστικά στις πρωτοβουλίες του Δήμου για την αποτροπή της τοποθέτησης των διοδίων.


                                                                                                         Γραφείο Τύπου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και Στενή. Η Άνω Σέττα α

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί η απομάκρυνση της λάσπης από σπίτια, μαγαζιά και χωράφια. •              Να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης σε υποδομές και το οδικό δίκτυο. Να καθαριστεί και να αποκατασταθεί ο